dot - studio projektowania graficznego dot - studio projektowania graficznego

Dobrze dobrane logo - klucz do sukcesu na rynku.

Logo firmy to jeden z najważniejszych elementów profesjonalnego systemu identyfikacji wizualnej firmy. Można tu także wyróżnić typografię, czy kolorystykę, jednak to logo jest symbolem, znakiem rozpoznawczym, a także najlepszą wizytówką przedsiębiorstwa. Jeżeli jest ono dobrze dobrane, to jest stanowi prosty, czytelny i atrakcyjny pod względem wizualnym znak graficzny, wówczas przedsiębiorca znajduje się na najlepszej drodze do sukcesu rynkowego. Potwierdzeniem tego niech będą przykłady firm takich jak Apple, czy Coca-Cola, w przypadku których logo przestało być tylko symbolem, a stało się prawdziwą światową potęgą.

Co istotne, w przypadku dobierania najlepszego logo, warto wziąć pod uwagę wszystkie pomysły, nawet te, które wydają się nam abstrakcyjne lub banalne. Nierzadko zdarza się bowiem, że pomysł, który w pierwszej chwili zdawał się zupełnie przeciętny, czy też nazbyt wymyślny, nagle okazuje się być strzałem w dziesiątkę. Chcąc się o tym przekonać, wystarczy przeanalizować historie różnych, powszechnie uznanych dzisiaj marek, takich jak Nike, Puma, czy Lacosta. Za każdą z nich kryje się niepowtarzalna opowieść o nieoczekiwanym sukcesie.

Niemniej jednak, bardzo ważne jest to, aby logo dobrze komponowało się z rodzajem i charakterem oferowanego produktu. Kluczem do sukcesu jest bowiem nie tylko unikatowość, ale także spójność.

Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Ustawienia związane z cookies mogą być zawsze zmienione w ustawieniach przeglądarki internetowej. Aby dowiedzieć się więcej odwiedź zakładkę: Polityka cookies