dot - studio projektowania graficznego dot - studio projektowania graficznego

Jak stworzyć dobre logo firmowe?

Zaufaj znawcom

Po pierwsze - zdać się na profesjonalistów. Oczywiście, sukces bądź porażka zależą w dużej mierze od talentu grafika, który logo projektuje, są jednak pewne uniwersalne założenia, do których warto się zawsze stosować. Przede wszystkim logo powinno być jak najmocniej związane z firmą, kojarzyć się z nią, odwoływać w jakiś sposób do jej działalności czy miejsca, w którym funkcjonuje (może to być na przykład charakterystyczny budynek, znany zabytek itp.).

Po drugie - prostota

Na przestrzeni lat zmieniała się moda, ale dziś tę tendencję widać jak na dłoni - nawet wielkie, rozpoznawalne marki decydują się na uproszczenie znaku graficznego i stawiają na minimalizm. Po co? Po to, by nie odwracać uwagi odbiorcy od niepotrzebnych szczegółów. No i po to, by jak najszybciej zapamiętał, a później skojarzył logo z daną firmą.

Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Ustawienia związane z cookies mogą być zawsze zmienione w ustawieniach przeglądarki internetowej. Aby dowiedzieć się więcej odwiedź zakładkę: Polityka cookies