dot - studio projektowania graficznego dot - studio projektowania graficznego

Jakie są zalety inwestycji w fotografię studyjną?

Inwestycja w fotografię studyjną to nie tylko ożywienie i podwyższenie atrakcyjności firmowej strony internetowej, ale przede wszystkim efekt większej wiarygodności i profesjonalizmu firmy. Można to zjawisko wytłumaczyć stricte psychologicznie. Otóż, nie da się ukryć, że większość z nas jest wzrokowcami, a także wyznawcami zasady „nie uwierzę, dopóki nie zobaczę”. Stąd też współpraca na linii klient-przedsiębiorca zyskuje znacznie większą perspektywę pomyślnego rozwoju, kiedy klient wie z kim ma do czynienia oraz może zobaczyć twarz, uśmiech, oczy. Wbrew pozorom jest to bardzo ważny element budowania zaufania do danej firmy, jej pracowników.

Zresztą, nie da się ukryć, że fotografia studyjna charakteryzuje się głębszym podłożem emocjonalnym, niżeli ma to miejsce w przypadku zdjęć innego rodzaju. Znacznie łatwiej nawiązać nić porozumienia z człowiekiem, o którym wie się jak wygląda. Stąd też przedsiębiorca winien zadbać o to, aby zdjęcia studyjne pracowników były jak najbardziej reprezentacyjne, to jest wydobywały ich najlepsze cechy osobowości ( dobre zdjęcia studyjne naprawdę to potrafią!), a także sprawiały ogólnie pozytywne wrażenie.

Współczesny konsument rozpoczyna poszukiwania pożądanego produktu/usługi od googlowania. Takie czasy. Pojawia się zatem proste pytanie: która strona wyda mu się bardziej interesująca? Ta, która posiada w zakładce reprezentacyjne zdjęcia pracowników, czy ta, która jest tego elementu pozbawiona? Odpowiedź jest chyba oczywista.

Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Ustawienia związane z cookies mogą być zawsze zmienione w ustawieniach przeglądarki internetowej. Aby dowiedzieć się więcej odwiedź zakładkę: Polityka cookies